Cuvint inainte

Viata! Nu m-am gindit niciodata la ceea ce semnifica. Am trait prin natura suflului ce imi scalda trupul. Acel ceva care producea atita energie vitala incit in fiecare dimineata deschideam din nou ochii.

Ca sa fiu sincer am trait in virtutea inertiei vietii. Nu m-am deosebit cu nimic de acei semeni ai mei care merg inainte trasi de micile lor ambitii. Nu am avut ambitii mari, nu m-am simtit investit cu talente deosebite, nu am avut vreo chemare anume. Am avut insa o fire mai meditativa si datorita ei am citit carti care raspundeau nevoii mele de introspectie. Mi-am dorit insa cu ardoare sa cunosc iubirea. Inca din adolescenta am brodat pe marginea visului meu de iubire. Mai intii un vis adolescentin, apoi unul al tineretii si mai tirziu un vis de maturitate. Nu am reusit insa sa o cunosc cu adevarat. La un moment dat am crezut ca am intilnit-o si am numit-o „apogeul vietii mele”. Si dintr-o data m-am trezit ca destinul imi joaca o festa si ca am pierdut ceea ce imi apartinea de drept. A urmat o perioada de debusolare totala. Pentru ca nu intelegeam „de ce?”. Mai mult, fiind un materialist convins si un darwinist patimas nu am avut niciodata credinta sacralitatii existentei. Dar dintr-o data moartea a patruns cu brutalitate in viata mea! Luindu-mi „dreptul” pe care il consideram a fi de drept, de a trai iubirea in cotidian. Ramas fara iubirea in care imi invaluisem existenta, m-am trezit dintr-o data gol. Preaplinul cu care imi masuram zilele si noptile a secatuit intr-o zi de inceput de martie. Si locul i-a fost luat de disperare si de plinsul pina la epuizare. Asa a inceput noul meu drum. Despre care nu stiu unde ma va duce. M-am despartit insa de Darwin si de credinta in materialitatea lumii. Acum, DE-ABIA acum, am descoperit existenta acelui „ceva” care m-a insotit dintotdeauna. Cel despre care doar acum am inteles ca mi-a inspirat mereu si mereu, pasii si alegerile.

Deci SUFLETUL! Lui ii este dedicat acest colt de lume. Asa cum il releva textele, gindurile si experientele celor care s-au intilnit cu el.

Si, DA, acum am inteles. SUFLETUL ESTE ETERN! El a fost nascut si se va reintoarce la matca care l-a creat, cind va considera ca si-a incheiat misiunea. Din perspectiva noastra efemera, o eternitate. Iar noi, ca trupuri ce il adapostim, sintem martori ai eternitatii sale.

Noi si povestile noastre de viata!

4 răspunsuri to “Cuvint inainte”

  1. Nu vreau sa te intristez si mai tare… dar e groaznic…
    Imi pare rau ca atunci cand ai simtit cu adevarat ce e viata… tot viata ti-a luat motivatia ei… 😦
    Eu, o optimista prin natura mea, vreau sa ai incredere!
    Sa ai incredere ca viata mai are de oferit!
    Frumoase… si multe!
    Si sper din tot sufletul ca asa sa fie!

    • Iti multumesc pentru cuvintele tale frumoase pe care le simt venind din suflet… cind iubesti cu cerul si pamintul si destinul iti ia tocmai aceasta iubire, simti ca ai ajuns in statia terminus a vietii tale! si nu-ti mai ramane decit sa te dai jos din trenul vietii si sa iei cursa catre stele!… vei intelege mai multe daca vei citi jurnalul meu listat aici, pe Blogroll!
      aseara te-am vizitat din nou :). sa-ti traiasca fata si sa te bucuri de ea!

  2. Am citit din jurnalul tau si voi mai citi. Si am inteles si vazut multe…. Si m-au intristat… 😦
    Merci de urari…, si sper si tu sa ajungi sa te bucuri de viata!
    Imi poti vizita oricand doresti, esti binevenit!
    Cred cu tarie ca timpul sa iti va mai schimbe putin gandurile!
    O zi linistita!

  3. *Imi poti vizita blogul oricand doresti, am vrut sa spun. Scuze!

Lasă un răspuns

