De ce „Carti”…

Am ales ca una din sectiunile blogului meu sa fie cea a cartilor pe care le-am citit. Nu voi face insa nici recenzii si nici nu voi comenta vreuna dintre ele. Imi dau seama ca fiecare are propria sa intelegere fata de niste subiecte ce il pasioneaza. Din aceasta cauza nu am dorit sa va prezint intelegerile mele. Am ales in schimb sa rescriu pasaje din ele, recunosc, pe cele pe care le-am considerat eu a fi edificatoare pentru demersul autorului. Categoric aceasta sumara prezentare nu poate inlocui citirea cartii respective, dar poate fi un ajutor pentru a va datermina sa o cititi. Va doresc lecturare placuta…

Lasă un răspuns

